Vyber si svoju talianskú krásku!
Najväčší európsky výrobca motoriek a skútrov, koncern Piaggio, si pre teba pripravil ponuku, ktorú si nemôžeš nechať ujsť! Použi filtre nižšie na výber tej pravej Talianky, ktorá splní všetky tvoje požiadavky. Klikni na model a rezervuj si testovaciu jazdu u predajcu, ktorý je najbližšie k tvojmu bydlisku.
-
Vespa Primavera 125
Vespa Primavera, ikonický symbol svojej doby, dnes brázdi ulice 21. storočia s rovnakou obratnosťou a dynamikou ako pôvodná legenda, ktorá v 60. rokoch 20. storočia spôsobila revolúciu v mestskej mobilite.
-
Vespa GTS 125
Vášniví a nebojácni cestovatelia potrebujú spoľahlivosť, aby sa dostali na rôzne miesta. Preto je Vespa GTS dokonalým spoločníkom na cesty. Jej mestský duch, ktorý sa prejavuje vo veľkom, technicky vybavenom ráme, ktorý poskytuje bezpečnosť a ochranu, sa spája s láskou k cestovaniu na dlhé vzdialenosti.
-
Vespa GTS 300
Vespa GTS 300 prešla rozsiahlym modernizačným procesom, ktorý prináša atraktívnejší dizajn, vyššiu bezpečnosť aj komfort. Zachováva ikonický štýl Vespy, ktorý vylepšujú nové LED svetlomety, prepracované bloky riadidiel a ergonomickejšie sedadlo. Vespa GTS 300 využíva motor 300 hpe s výkonom 23,8 k pri 8250 ot/min a krútiacim momentom 26 Nm, čo zabezpečuje skvelé zrýchlenie aj plynulú jazdu pri zníženej spotrebe paliva (3,3 l/100 km). Oceľový rám a nové odpruženie prispievajú k vynikajúcej stabilite a ovládateľnosti, zatiaľ čo bezpečnosť zvyšujú kotúčové brzdy Brembo, ABS a kontrola trakcie ASR. Praktickú výbavu dopĺňa bezkľúčové štartovanie, nový prístrojový panel a možnosť pripojenia telefónu cez systém VESPA MIA (štandard pre verzie SuperSport a SuperTech). GTS 300 je dostupná v niekoľkých verziách – klasická GTS, športová Super a SuperSport a technologicky najvyspelejšia SuperTech.
-
Vespa GTS 310
Vespa GTS 310 je tu a láme všetky rekordy. Ide o najvýkonnejší, najdynamickejší a najrýchlejší model v takmer osemdesiatročnej histórii tohto legendárneho skútra. Základom tejto evolúcie je nový motor s objemom 310 cm³, ktorý vychádza z pôvodného kvapalinou chladeného motora s objemom 278 cm³. Táto výnimočná pohonná jednotka prináša kľúčové vylepšenia, pričom viac než 70 % súčiastok je úplne nových. Zdvih jednovalca sa zväčšil zo 63 na niečo málo cez 70 mm, čím sa zvýšil zdvihový objem z 278 na 310 cm³ a výkon na 25 k. Narástol aj krútiaci moment a dlhší zdvih ponúka ešte väčšiu flexibilitu pri jazde.